Choď na obsah Choď na menu
 


Na nedávnom pocítacovom veltrhu Bill Gates prirovnal pocítacový biznis k obchodovaniu s autami. Doslova tam povedal: ”Keby sa General Motors (GM) venoval technologickému výskumu v takom rozsahu ako my, ludia z pocítacovej brandze, jazdili by sme dnes v autách za 25 dolárov, ktoré majú spotrebu styri litre na 1500 kilometrov.”
Ako odpoved na to vydala spolocnost GM nasledovnú odpoved:
”Keby General Motors vyvíjal technológiu rovnako ako Microsoft, autá by mali takéto vlastnosti:
- Havarovali by bezdôvodne najmenej 2x denne
- Zakazdým, ked by natreli na cestách nové biele ciary, museli by si vodici kúpit nové autá
- Pokojne by sa mohlo stat, ze by ich stvorkolesový milácik ”zamrzol” na dialnici a ani by nevedeli preco
- Uz pri jednoduchých manévroch, ako napríklad odbocenie vlavo, by pravidelne ”skapínal” motor a auto by odmietalo nastartovat
- Do bezného auta by sa vosla iba jedna osoba, pre viac ludí by bolo ptrebné zriadit si typ ”van” 95,98 alebo ”NT”
- Macintosh by medzitým vyrobil dokonale dizajnovo spracované vozidlo na slnecnú energiu, ktoré by bolo spolahlivejsie, pätkrát rýchlejsie a dvakrát jednoduchsie na riadenie, ale vdaka vsadeprítomnej reklame na autá Microsoftu by ho uzívalo len pät percent vodicov
- Olejové, benzínové, teplotné a brzdové signálne svetielka by boli nahradené jediným signálom oznacujúcim ”celkový problém auta” - restart (nastartuj znova)
- Nové sedadlá by sa hodili iba ludom s rovnakou velkostou pozadia
- Airbag by sa vás pri náraze opýtal: ”Ste si skutocne istý, ze ma chcete pouzit?” a az potom by zacal fungovat.
- Auto by vás nevpustilo do vnútra tak dlho, pokial by ste aspoo desatkrát nezopakovali odomykací manéver
- Zakazdým, ked by sa objavil nový model auta, uzívatel by sa musel znovu a znovu ucit riadit pretoze ziadny zo starých manévrov by pri novom type nefungoval rovnako
- Na vypnutie motora by sa pouzívalo tlacidlo Start

 

Komentáre

Pridať komentár

Prehľad komentárov

Zatiaľ nebol vložený žiadny komentár.